Elaka komentarer

Jo jag tänkte ta upp en sak som har börjat hända mig, troligtvis för att jag är framgångsrik och folk har börjat få reda på det. Händer alla framgångsrikapersoner, det finns INGA kända personer som inte får hateers för att folk är avundsjuka och jag vet inte varför folk känner att dom känner att dom måste vara elaka men troligvis är det för att dom är avundsjuka, vilket är ganska patetiskt att dom tar sig tiden att vara elak mot en person som inte förtjänar det.
Tänk på det ALLA kända bloggare i sverige får skit HELA TIDEN, folk är avundsjuka!
Fick den här idag.

Ida om Dokumentären om mig!:
du är ful och kan inte sjunga. grattis till att idioterna är blinda och döva
Svar: Jag vet att det inte är snat eftersom alla agenter och lärare i branschen säger att jag är sååååå vacker och talangfull. Så försök inte änns att få mig att känna mig dålig det kommer inte fungera!

Så ett tips om du börjar få elaka komentarer det är ett tecken på att du börjar komma någon vart :) folk är patetiska det borde inte vara så men det är det. DEt kan man inte ändra på, det är bara att säga "fuck them" och inte bry sig :)
Så tack för komentaren jag tar det som en komplimang! :)

Hoppas det här hjälpte dig!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

hej

vet inte riktigt vad jag ska göra, har gråtit hur länge som helst och kommer inte kunna sova på hela natten. Okej, såhär är det. hoppas du orkar läsa. Under en lång tid har jag och pappa försökt att försöka göra min dröm sann. Eller, mest jag då. T.ex pappa har försökt letat jobb där nere, och massa fler saker. Men jag har alltid vetat att mamma verkligen inte vill flytta eller något sånt. De har lite dåligt med pengar och så just nu och mamma är verkligen fastklistrad här i Sverige.. Iallafall igår var jag och pappa på min skola och pratade med min handledare om ledighet ( för auditionresan ) Det gick jättebra och min handledare var sååå glad och tyckte det var så himla ku, och verkligen stöttade mig. Efterråt pratade jag och pappa om hur bra det va och att ''jaaa, då kommer vi verkligen kunna åka ju!'' Sen ikväll pratade jag och pappa väldigt länge om allt ( resan, hyrbil, ska vi åka med hey hollywood eller inte? alltså, ska vi åka dit och jag hittar en agent på egen hand?)

Han påminner mig också om att han mest hade tänkt på det som en resa och en kul grej, och att han inte hade tänkt på fortsättningen, typ meeen tänk om du får en agent då? hur ska vi göra då? Det går ju liksom inte, jag har ju Kim ( min mamma ) här och blablabla... iallafall så det är det som vi försöker prata massa om, jag menar mamma och pappa påminner mig om att vi aldrig kommer flytta dit. eller, pappa vill ju ! ...om mamma vill och sånt.... men jag och pappa fortsätter ändå att prata om att ''snääälla vi kan väl åka dit nu i höst och så får vi se vad som händer'' ''ja visst''

( min pappa går alltså fram och tillbaka helatiden, ger mig höga förväntningar, sen ändrar han sig, ger mig höga förväntingar, sen ändrar sig ) aaa och sen helt plötsligt säger han... aa men vi kanske kan spara pengar så kanske vi kan åka dit på semester i två veckor nästa sommar istället... jag blir så sjukt ledsen då för jag vill verkligen komma igång medans jag är så ung som möjligt, en dröm är disney channel o.s.v . + att han sa SEMESTER... (?!) okej vi kommer antagligen åka nu i höst men det kommer kräva mycket..

sen blev han trött och skulle gå ner och lägga sig... Jag gråter som en galning för att det betyder så mycket för mig. Nu är det en konversation mellan hela familjen och det blir bara mer negativt för varje sekund typ ( men jag förstår fortfarande att vi antagligen kommer åka dit i höst )

jag vet inte vad jag ska göra, jag vill så gärna, och det är i USA jag vill lyckas. önskar jag bodde där, önskar jag kunde bo hos någon ett tag eller åka med någon, har ingen aning, nu är jag bara ledsen.



sorry att jag skrev alllt detta till dig. Jag behövde bara skriva av mig, och speciellt till dig efter som du tror , och har samma dröm.



sv: nej jag börjar skolan på måndag

2011-08-18 @ 23:08:37
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar att du håller fast vid din dröm och jag håller tummarna för dig! Men framgångsrik är väl lite överdrift, kan jag tycka ;)

2011-08-19 @ 10:59:27
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

sv: tack för att du läste, ååh jag önskar mina föräldrar var som din mamma, jag menar med det att hon faktiskt vill hjälpa dig och faktiskt komma till USA. men hur gör ni om du får en agent? Vill din mamma flytta då?

Mina föräldrar är ju inte skilda. så DÄR har jag problemet. låter taskigt, men det är det som är problemet. Mamma vill VERKLIGEN inte flytta utomlands, ever. Pappa kan tänka sig men han vill inte flytta från mamma. Såhär är det. Pappa hade inte tänkt så långt. Han fortsätter och säga till mig: men tänk om du får en agent/eller ett jobb då? ''det enda sättet då är att bo där, och det förstår jag inte hur vi ska lösa''... Så jag tänker, jag menar åker jag dit och gör auditions är ju mitt mål att få en agent, men är inte det lite onödigt när jag inte kommer kunna ha någon nytta av det ?

Jag vill så gärna , jag menar det är det ända jag vill.

Jag har råd , det har jag! Men det är väl det med pappa har inte det , eller han skulle få åka på lånade pengar. Han nämnde inte någonting om det först, jag menar vi satt och kollade på flygresor och allting! och sen...... ( :( ).

Jag vill så himla mycket , kan inte tänka mig något annat, och jag vill inte vänta tills jag är vuxen. Men jag menar, hur löser jag det när jag är 14 år liksom...jag kan ju inte åka själv/ bo där själv. Men iallafall så hoppas jag ju på att vi kan åka dit nu i höst iallafall och ge det en chans och sen får vi se vad som händer, men chanserna att vi kommer göra det är väl 50/50 just nu... ;/

Jag är verkligen redo, men jag verkar vara den enda.

Önskar det fanns något sätt att lösa det om det inte blir av. just nu har jag ingen aning.. :(



kram!

2011-08-19 @ 15:09:40
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

TJA!



Vill bara informera om att jag blitt eventchef hos WERUN så jag har flyttat min blogg dit!



Kika gärna in och ge feedback!

KRAM



Amanda Rieem

http://werun.nyheter24.se/rieem

2011-08-19 @ 20:39:26
URL: http://werun.nyheter24.se/rieem
Postat av: Anonym

nej du är inte ful och du sjunger mkt bra! Det enda som man ska "klaga" på är att du borde jobba lite mer med din utstrålning om du förstår vad jag menar....?

Och det säger jag inte för att vara elak, ett lite tips bara. LYCKA TILL MED ALLT:

2011-08-20 @ 23:21:35
Postat av: Kusin Ellen

Heej! Haha, jag håller med dig helt! De är bara avundsjuka så in i h*lvete! Förresten, så ser den där Ida säkert bara ut som en liten fjortis - är det nåt man vill sträva efter...? Nej. Fortsätt som du gör, det ser ju faktiskt otroligt ljust ut just nu!!!



Kram Ellen :D <3



PS. Jag blir faktiskt lite stolt över dig! ;) och du får gärna göra av dig när du får mer info om ifall I Skuggan Av Lasermannen kommer upp på bio eller inte!!

2011-08-21 @ 11:24:11
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin dag! KRAM

2011-08-22 @ 23:04:38
URL: http://bysofia.se
Postat av: Anonym

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-23 @ 22:35:18
Postat av: Kajsa Nihlen-SKÅNES STÖRSTA BLOGG!



SKÅNES STÖRSTA BLOGGERSKA!

www.kajsanihlen.se



Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna en goodiebag från ELF smink:)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:)

2011-08-25 @ 16:00:50
URL: http://kajsanihlen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0