Skola och "Jobb"... det kommer bara mer och mer...


Idag var jag på gymnasiemässan och det var galet, var typ hur många barn där som hällst och jag tog så många väskor jag kunde ;P haha, jag tog otroligt många brochyrer, för jag har INGEN aning vilket gymnasium jag vill gå på. Men just nu lutar det mot Kulturama.
Har också "jobbat" lite, kollat audisons och ring runt. Mitt dressingroom har blivit som mitt rum nu efterson jag kollar vilka jag ska kontakta på datan och jag har just nu min data i mitt dressingroom.
(jag vet att jag visar BHn i bilden men jag tycker det är snyggt att visa BHn om man gör det med klass och med lite high fashion, jag är alltså ingen slampa ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0