Julshopping

Var och shoppa med Clara och Annika det var meningen att vi skulle jul shoppa men så bliv det tydligen inte ;P Älskar rävsvansar som har börjat bli inne nu, råkade köpa två för jag köpte först den från Monki och sen hittade jag en syggare från DIVIDED men jag fick inte lämna tillbaka den från Monki för dom har tydligen ingen bytesrätt på assoccearer, så nu har jag två... men men dom är i alla fall snygga. Och bara så ni vet skit bra rea på Glitters smycken, 25 kr per smycke på många varor.

Bikbok 199 kr - Bikbok 199 kr

H&M 39 kr - Monki 60 kr - Glitter 25 kr

H&M 149 kr - Glitter 25 kr
Sen köpte jag också en makeupjulkalender, den som jag pratade om. Iiiiii jag är jätte spänd på att få se kommer visa vad jag får varje dag!

Åhlens 299 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0