Träning!?

Jag som många andra tjejer vill gå ner i vikt, och jag har testat ett par saker för att gå ner i vikt men nästan allt har misslyckats, och jag tro att om man vill vara smal och inte behöva svälta sig själv. Måste man träna ca 3-4 gånger i veckan (om man inte har otroligt smala gener), och det har jag testat men då gick jag till ett gym och det var det tråkigaste jag gjort så jag tror jag ska börja med att dansa igen och något till. Men jag tror man ska hålla på med något man tycker är kul som typ dans. Jag ska börja på tränings aktiviteter efter sommaren när alla kurser börjar, så får vi se hur det går! Men just nu ska jag försöka hålla igång liite med att gå typ en timme om dagen.
Om ni har något roligt tränings aktivitet får ni gärna göra ett inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0