Den onda blonda sälj-tjejen

Men jag måste bara säga en sak, lita inte på en blond tjej som jobbar på H&M i Skärholmen, hon lådsades hjälpa mig att hitta skärpet jag just köpte, och hon visste exakt vilket skärp jag menade jag sa bara "jag letar efter ett smalt och färglatt skärp" och hon sa "ja, okej det, nej vi har inga kvar" sen ringde hon till H&M i Kungans kurva och sa sen att dom inte hade något där heller men sen hittade jag det skärpet i en skärp-låda och sen ett annat vid disken. Det var som om hon ville ha säkärpet själv men inte fick lägga undan det för att hon jobbar där, så hon försökte få mig att inte köpa det. HON ÄR OND! Men sen hittade jag ju skärpet i en av H&Ms skärp lådor, haha, där fick hon, och det kallas karma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0