Slut på Workshopen

nu är Workshopen slut... det känns sorgligt jag kommer sakna alla man kom ganska nära alla på 4 dagar, men vi har fortfarande inspelningen på lördag, jag testar för rollen som Johanna, men det är inte säkert att jag kommer få just den rollen om jag får någon roll... men man får se :) filmen heter i alla fall "i skuggan av lasermanen", det känns så konstigt att inte åka dit imorron men det blir skönt att få sovmorgon :P
Jag har inte skrivit något på bloggen för jag har varit så HIMMLA tröt, man blev helt utmattad av workshopen men det var en av dom bästa grejerna jag gjort i hela mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: My

Kommer sakna det med!

Det har varit jättekul!

2010-06-18 @ 15:55:22
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0