När all värkar värdelöst

Jag har tänk på en sak, jag skriver aldrig några viktiga saker i min blogg eller saker som folk kan inspereras av eller relatera till. Oftast är ju bloggar ganska ytliga. På min blogg skriver jag om det jag tror att folk vill läsa om mitt liv, som shopping och minkarriär... men jag vill hjälpa folk med deras problem, så jag ska försöka.

Så det jag ska börja med är att skriva lite pepp till folk. Jag har gått igenom väldig mycket och jobbiga saker, vilket jag inte kommer gå in på i alla fall inte just nu, och även fast dom här jobbiga sakerna är otrolig jobbiga så kommer dom med bra saker också. Man blir också starkare och blir inte lika påverkad av saker lika lätt som man blev innan och man mognar fortare. Sen så verkar det också vara så om man är med om något dåligt kommer något bra efter det, typ som karma. Så har det i alla fall varit för mig. Så om ni mår dåligt och har det jobbigt så tänk bara, det är okej att må dåligt att må RIKTIGT dåligt, gråt och kanske till och med ta sönder saker, och kom ihåg det kommer bli bra. Det viktigaste är att du trivs med dig själv och tror på dig själv, och tänk på dom sakerna du tycker är värdt att leva och kämpa för, det hjälper.

Lycka till! Hoppas jag kunde hjälpa någon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0