Förkväll imorgon

Nu jag äntligen shoppat för mina julklappspengar och det var lite också för att ha något nytt och frächt till förkväll imorgon. Undra om jag kommer vara nervös innan vi ska vara med det kommer vara 6 minuter så det är ju inte så länge i direktsändning men det kommer bli jätte kul. Vi ska komma in lite tidigare för att bli sminkade och bli informerade.
Jag vet att jag bara har skrivit om förkvälls grejen men det är första gången jag har varit med på tv sen jag var 4 år då jag var med i mini strålarna och det var jag ju knappt medveten om. Funderar på att lägga ut mitt framträdande på ministrålarna på min youtube sida men jag måste få den från VHS till dvd innan, och förhoppningsvis kan jag lägga ut klippet på mig och mamma när vi är med på Förkväll.

Klara Gadd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0