Börja vidioblogga/lägga upp kilpp på Youtube

Jag har varit jätte dålig på att blogga jag vet, men jag ska i alla fall börja vidioblogga på min Youtube kanal (KlaraGadd http://www.youtube.com/user/KlaraGadd) jag kommer inte att börja vidioblogga just nu men om 1-6 månader jag vet att det är en väldigt väligt lång tid men jag vill få iordning i mitt rum först för det är ju där jag ska filma ifrån. Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra vidios om men det ska vara lite olika som mode (mina kläder), shopping, inredning och kanske lite hur det ser ut i sverige för att visa folk från andra länder hur der ser ut.
Det låter ganska tråkigt men det kommer bli kul!

Kram Klara Gadd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0