Vad händer?

Idag är jag sjuk jag tror jag har någon infekton i halsen... det är skit jobbigt, lite tråkigt också för det ända vi skulle göra i skolan var att pyssla, mysigt va?Det är så typiskt tänk om jag är sjuk den här julen också, jag var det förra julen då var jag var i Egypten. Åhhhh... Men men...
Snart är det i alla fall jul, tur det jag ska få en ny mobil i julklapp och det är väll tur det för min nuvarande mobil har gått sönder helt nu. Men jag har fortfarande inte fixat alla julklappar. Asså shit allt blir bara värre och värre...
Imorgon ska jag i alla fall träffa Annik och Clara och dela ut julklappar :)
Sen har ÄNGELN ALEXANDRA :) hittat Julianummret jag är med i :) nu måste jag bara köpa det!

OCH jag ska få mina betyg imorgon SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0