Ser du likheten?

Ser du vilka det här är? Jo BÅDA bilderna är på skådespelerskan och sångerskan Ashley Tisdale. Är dom lika? Nja, absolut inte men samtidigt man ser likheter. Det första fotot är ett gammalt skolfoto och det andra är efter hon blivit en Disney Channel stjärna. Jag undrar seriöst vad som har hänt har hon opererat eller bara vuxit till sig?
Det går säkert att googla...
Jag har ju stora chanser att bli en Disney Channel stjärna eftersom IPAC har bra kantakter med dom. Undra hur mina före och efterbilder kommer vara, hur kommer jag ändras...?

Före                                                    Efter


Kommentarer
Postat av: Clara

är dte bara jag som tycker att hon ser lite ut som agnes nicole winter?

2010-12-27 @ 17:22:15
URL: http://claramidos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0