Klara Gadd i JULIA!

ÄNTLIGEN! Nu har jag äntligen fått Juliatidningen jag är med i, tack vare den söta fantastiska lilla ängeln Alexandra! :) Och jag blev riktigt nöjd, det var en bra artikel. Synd att den inte säljs längre... men men jag är SÅ stolt över mig själv, låter själviskt men man ska vara stolt över sig själv om man har åstakommit något bra. Så det här är min första artikel om mig i en tidning! Yeahy! ;) vissa grejer verkar hon som intervjuvade mig ha missuppfattat men det är okej :) det var bara det att Zynn upptäckte mig inte hon tränade mig. Synd att dom inte nämde min blogg, då hade jag fått MÅNGA mer läsare! :) 


Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: åh tack snälla! det kommer det kommer! men först ska det firas jul! Välkommen tillbaka ;)

2010-12-23 @ 23:14:48
URL: http://malinronnquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0