Jul hoss familjen Gadd


Dagen innan jul klädde vi granen och julpyntade, jag, mamma och Joar. Det var jätte mysigt, fast jag fortfarande var sjuk. Joar hjälpte till otroligt mycket han brukar aldrig göra det så det var lite förvånande, men det var ju bra :) Det ser inte så juligt ut i vårat hus så jag och Joar satte upp jul dekorationer lite överallt. Och mamma... hon gick runt i en röd bikini... jag antar att det var hennes bild av julen ;P


Så när jag vaknade upp kollade jag i min julstrumpa, ;P vi kör med det fortfarande för jag tycker att det är kul :) och i man fanns 100 kr och 400 kr på mitt konto :P mamma hade inte några mer kontanter :P godis, en mandarin och filmen Klara ;P först blev jag lite besvikan på filmen men sen kom jag på att jag och mamma brukade läsa böckerna tillsammans näsr jag var liten så det var en otroligt bra tanke och sen tänkte jag efter att det är nog en ganska bra film :) den ser fin ut :)

Joars julproblem 2010 var att baka pepparkakor ;P han fick göra om dom flera gånger men han var duktig som hjälpte mig :)
Sen tycker Joar alltid att det är jobbigt att köpa julklappar ;P

Klockan 3 satte alla sig framför tv för att kolla på Kalle, traditon. :) Vi firar alltid med mamma och släckten, och har en klassisk jul. Jag älskar att kolla på Kalle då känns det som jul :)


Sen satte vi oss för att äta, jag var inte så hungrig, det kan nog ha att göra med att jag åt godis till frukost... Vi har i alla fall typ det klassiska julbordet + lax och proseutto som är SÅÅÅÅ gott!
Våra katter verkade också tycka att det var mysikgt dom var alltid där vi var och såg utt som att dom njöt bara av att få vara med! ;) dom är så gulliga!

Sen kollade vi såklart på Karl Bertil Johnson, traditon. :)

Och så var det alltså dax för julklappar! :) Det är nog min favorti del :P

Min brorsa tyckte att det var kul med julklappar :P

Ska fota julklapparna...


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE OSTEVIK-chasing the dream

Hej!

först måste jag bara säga att jag hoppas du haft en bra jul... ja och gott nytt år såklart! Jag läste artikeln om dig i JULIA+ som jag köpte igår. Det var jättebra och verkligen GRATTIS till allt... det går ju bra för dig ju... såg dig på hey hollywood också :) Jag har samma drömmar som du...ja, bli en skådespelare.... sång och dans och blahblah...

vad är det för mässa du skulle gå på ?



lycka till med allt, och ha de bra !

kram josefin :D

2010-12-26 @ 20:19:46
URL: http://josephineostevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0