Fyden på mellandagsrean!

Idag var jag ju och shoppade med Alex på mellandagsrean, i Skärholmen!
Alex and Klara take SKHLMen! ;P
Det var galet... det var mycket folk, men det är ganska kul att putta sig förbi folk och så men det var OTROLIGT varmt. Men jag älskar att shoppa med Alex jag blir glad varje gång vi gör det :)
Det här var det jag köpte i alla fall!
(orgenalpriserna)

Väska TopShop 200 kr (399 kr) - Topp TopShop 200 kr (399 kr)

Ryggsäck H&M 149 kr - Topp H&M 75 kr (149 kr)

Top New Yorker 99 kr (179 kr) - Top New Yorker 49 kr (99 kr)

Kappa New Yorker 539 kr (750 kr)



Imorgon ska vi gå och shoppa igen! Får lov att låna pengar av mamma, men jag menar... det är ju mellandegs rea då ska man ju !shop til you drop! ;P


Kommentarer
Postat av: josephineostevik - chasing the dream

sv: tack så mycket för ditt svar! blir jätteglad! åh jag hoppas verkligen jag också kan försöka åka ner dit och gå på den mässan! verkar ju superbra! jag menar. en agent är ju nästan det viktigaste... ja är medlem på statist och stagepool..... kommer dock inte upp så ånga annonser som passar... vill helst lyckas i usa och sen i världen ( jag vet , satsar stort men det är väl bara bra? ) pratar flytande amerikansk engelska också... hoppas vi ses någon gång i framtiden ;)

2010-12-26 @ 23:11:06
URL: http://josephineostevik.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE OSTEVIK-chasing the dream

förresten... har lite svårt att hitta information om mässan på internet.. skulle vara supersnällt om du hade någon länk eller något.. är intresserad :)!



kram!

2010-12-26 @ 23:15:21
URL: http://josephineostevik.blogg.se/
Postat av: josephine OSTEVIK-chasing the dream

sv: jag har dansat sedan jag var 2 , är med i svenska landslaget :)!

hiphop, modernt, disco, latin, allt.... jag har gått i kör sedan jag var 7 och så tar jag sånglektioner... har varit med i lite talangtävlingar också.... så går jag i teater/musikalteater... men jag förstår !! det ligger ju mycket bakom att lyckas.. träning, skaffa agent, hitta sig själv, gå på auditions... men tack så mycket! ska bli kul och se dig i den där filmen som kommer också, ser fram emot det! ;)

2010-12-27 @ 14:51:03
URL: http://josephineostevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0