En snö expidition!

Så jag har ju tänkt att jag ska bli bättre på att lägga upp det jag gör som i skolan och med kompisar och filmen och en massa annat, så jag tänkte börja nu. Jag har tagit bilder och nu gör jag faktist ett inlägg ;P hehe
Jag var med My och Madde i stan idag och fikade, vi hittade inte till gammla stan men till otroligt många gallerier... och det var skit kallt och snöade jag vill knappt gå ut längre för att det är så kallt. Men vi kämpade och konkade i snön. Tillslut hittade vi i alla fall ett cafe som var mysigt. Är otroligt glad att jag ska jobba med dom med filmen, dom är så söta och snälla :), tänk om jag skulle behöva spela in med ett par bitchar... oj oj. Så jag är SUPER glad för att dom är som dom är :)!
Vad duktig jag är som la in ett inlägg DIREKT efter att jag kom hem! ;)


Tog ingen bild på mig i fiket jag får sno en från Madde sen ;)

Jag ser ut som en eskimo :) (stavar man det så? PS Annika komentera INTE ;))

Ser ni vad det snöar jag kom knappt hem levande!


Kommentarer
Postat av: My

Haha "tänk om jag fick spela in med 2 bitchar" XD

2010-12-19 @ 18:13:12
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0