Shopping and ripoffs

Igår skulle jag på en fotografering för ett skivomslag, det verkade jätte kul och jag med en massa andra skulle få kasta vattenballonger i troligtvis ett stort vattenkrig. Lät kul, jag blevavsläppt av mamma, var lite svårt att förstå vart man skulle för parkeringen till adressen jag hade fått var Jätte liten! Vi trodde vi hade åkt fel först men vi var en timme förtidiga så vi åkte till CVS under tiden. Sen åkte vi tillbaka kl 5 pm då man skulle vara där och då var det en massa statister som väntade där, men inga producenter eller fotografer, en tjej som hade fått deras nummer ringde dom (som skulle hålla i fotograferingen) dom sa att dom skulle vara där om ca 10 min, då var kl kvart i fem. Tiden gick men inga fotografer eller nån kom, bara en massa mer statister. Alla statister började bli misstänksamma och efter 30 min hade gått åkte några... Men jag väntade. 10 till min gick och vi (statisterna) fick knappt tag i någon och när vi fick svar var det ursäkter och "vi är där om 5 min". Jag fick höra en massa alarmande saker om företaget/personerna som hade anordnat photoshootet, så var väldigt skeptisk mot dom. Så ringde mamma och 5.45 pm blev jag upphämtad, vid det laget hade alla statister som varit där från början åkt och nya var där. Fick veta att det var över 60 barn som hade blivit inkallade för fotograferingen (men tror att det inkluderade några vuxna för vissa där var minst över 30...
Jag vet inte om dom tillslut dök upp men det tvivlar jag på... Första "skam"en jag upplevt här i LA får hoppas att det inte blir så många mer... Ska ladda upp en kort videoblogg om det här också. Det här var väldigt respekt löst men är som sagt inte förvånad vet ju att folk är sån a här.
Hoppas ni lever ärliga liv i Sverige i alla fall :) saknar Sveriges "realness" (ärlighet)
Åkte och shoppade efter det i alla fall det var kul, med Josefin som är här på besök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0