Det blev som det blev

Ja... Jag är nu inte hemma i Sverige... Jag vill hinna spendera så mycket tid som möjligt i LA för jag har nu fått ett hosting jobb för ett program som heter Teen Review, fick reda på det för ungefär två veckor sedan, planen var att jag skulle åka hem i en månad till Sverige och sen åka tillbaka till Sverige. Men om jag skulle åka hem nu skulle jag behöva vara hemma i Sverige i över två månader vilket inte skulle vara bra eftersom jag vill vara riktigt produktiv under sommaren med min karriär eftersom nu har jag tid, men mötena och inspelningarna kommer troligtvis inte börja på ett tag... Så det här har blivit helt messed up... Och jag gjorde bara en RIKTIG kort sammanfattning av allt...
Sommaren ska tydligen vara riktigt trög men auditions och jobb, men det har jag inte upplevt än har haft 3 auditions tre dagar i rad för stora projekt, alla auditionena gick bra, speciellt den idag det var för en musik video, den gick riktigt bra gjorde en monologe där jag skulle gråta, jag älskar att göra riktigt dramatiska monologer. Och den igår har jag fått ett callback ifrån, det var för en långfilm ska dit på tisdag, ska förbereda en monologe inför det + har en till audition samma dag som verkar passa mig jätte bra :) ska bli jätte spännande!
Dock är det väldigt ensamt att vara själv här :( gillar det inte särskilt mycket... Men måste vänja mig.


Kommentarer
Postat av: nina

vi kan hänga nån dag när jag kommer :) då blir du inte ensam!

2013-06-08 @ 18:00:39
URL: http://ninarockstedt.blogspot.com
Postat av: M

Vad är det för tillstånd du har för att få söka jobb och så? Hur får man det? :)

2013-06-10 @ 16:35:38
Postat av: Clara din för evigt trogna vän <3

ÅÅÅH vad du är vacker Klara! Längtar tills du kommer hem :) <3

2013-06-13 @ 20:19:01
URL: http://claramidos.wordpress.com
Postat av: josefin

Hej, eftersom du skriver att det är ensamt, har inte du några vänner i LA? menar verkligen inte att låta elak kan förstå att det är svårt, vill själv gärna flytta dit och så jag undrar lite hur det är att skaffa nya kompisar där, så var gärna ärlig om du kunde svara på min fråga :) kram :)

2013-09-22 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0