Flyttdag 1 september

Gissa vadsom har hänt? :)
Vi har blivit godkända och kommer snart flytta in i en ny lägenhet :) Yiiiip den är så fin! Bilderna visar en likadan men den som vi ska hyra är enligt min åsikt mycket finare :) och lägenheten på bilderna är åt motsatt håll från den lägenheten vi ska hyra :) ska bli så kul! Vi kommer troligtvis hyra möbler som kostar 185 $ för 12 månader och då får man en dubbelsäng, matbords set och soffsett :) men vi ska köpa smågrejer som nya handdukar, tallrikar, kökstillbehör, sängkläder och förvarings möbler/tillbehör! SEr fram emot det såååååååå mycket :) Vi flyttar dit den 1 september :) - då kommer jag ha gått 2 veckor i High School :)

Var idag på mitt PALI High och gjorde två prov som alla nya elever på skolan måste göra. Det var nervöst :S

och om några dagar kanske 2-4 så kommer jag lägga ut en House Tour video där jag visar vad vi bor just nu, visar vårat rum och en stor del av huset och utsikten :)

Det kommer bli lite dåligt med uppdateringar till jag lyckas komma ut på internet på min dator för just nu kan jag inte det och måste låna mammas dator...


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

Omg vad fint! Och pool också! Kan vi skypa idag? (lördag) annars någon annan dag:)



Kram

2012-08-04 @ 12:11:03
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0