Övningsköra inför LA

Håller just nu på att övningsköra så mycket som möjligt för att kanske och förhoppningsvis ta körkort när vi flyttat till LA. Man kan inte leva i LA om man inte har en bil och kan köra så det är ju väldit viktigt om jag ska bo där, men tror inte jag kommer kunna ta körkort direkt när jag har flyttat dit, det är ju bara 2 månader kvar och jag har ABSOLUT INTE tränat tillräckligt, men bara jag tränar på att köra så jag är redo så fort som möjligt så hjälper det ju :) - fin bil jag ritade va? :P


Kommentarer
Postat av: kimbe

hejsan !

Först och främst grattis att du flyttar till LA :)



Men jag har lite frågor både jag och min mamma vill ha svar på !

Jag sökte till Hey Hollywood och blev antagen för audition i LA. Och jag/mamma undrar hur ni gjorde när du blev antagen?



För som jag förstår så kan man välja mellan

SILVER/GOLD/PLATIUM för olika priser?



och både jag och mamma undrar hur mycket ni betalade och hur du förberede dig för tre olika monoluger man ska göra där :)



skulle varit kul, för jag sitter här hemma nervös som bara den och har ingen aning om vad jag ska göra :P

2012-04-11 @ 21:18:51
URL: http://kimbesedminek.blogg.se/
Postat av: Josefine 

Härligt !

2012-04-14 @ 19:14:22
URL: http://jozzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0