Boendet i LA (Malibu)

Hejhej jo jag tänkte visa lite bilder på boendet där vi kommer bo i Los Angeles. Boendet ligger i Malibu, vilket jag personligen var lite tveksam emot för det är ju ett väldigt fint område och trodde all skulle vara löjligt dyrt men mamma hittade en studio apartment som tydligen inte var för dyr och jag tyckete det var mycket finare än vad jag hade förväntat mig att vi skulle bo. Jag trodde vi skulle bo i en jätte liten studio lägenhet i ett lite sämmre områge. Så jag är väldigt glad :) lägenheten ligger också väldigt nära ett av dom High Schoolsen jag ska söka, dock ligger den väldigt långt bort från dom andra...





Kommentarer
Postat av: amanda :)

gud.. jag är så avundsjuk. Du lever min dröm. Jag vill bli skådespelerska / artist. Men kommer ingen vart. Men början är alltid svårast. Hur gjorde du? några bra tips? te.x hur man får med sig sina föräldrar.. haha.. lycka till med allt :/ kram..

2012-04-03 @ 17:54:14
Postat av: Anonym

hur länge ska ni bo där o ska inte din pappa o bror med?

2012-04-03 @ 20:38:40
Postat av: Felicia

Fint!

2012-05-07 @ 18:40:22
URL: http://keyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0