Dokumentär 2

Nu har jag organiserat klart klippen till Dokumentär 2, nu ska jag bara omföra dom till ett annat format så jag kan klippa till dom, för dom är i DVIX format eller vad det nu hette och det fungerar inte i Windows MOvie Maker, i alla fall inte i den veriatonen jag har. Det här kommer att ta tid, ska troligtvis "omforma" klippen nästa helg och sen är det bara att börja på basen och den kommer troligtvis också ta en hel helg.
Som sagt sånt här tar lååång tid... men jag kommer bli klar :) nån gång!


Jag har tänkt på att det är otroligt tråkigt att jag typ aldrig lägger ut några bilder, men har lite svårt att komma på vad jag ska ta för bilder och att faktiskt TA dom, alltså fota. Ska försöka bli bättre.


Kommentarer
Postat av: Anna Persson

1. Gillar du rosa?

2. Vad heter du i mellannamn?

3. Gillar du nån just nu ?

4. Vilken är din drömroll?

5. vilka är dina tre bästa egenskaper?

Snälla svara! :) Du är verkligen en underbar förebild!<3

2011-12-11 @ 00:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0