utstängd från mitt rum...

Jag längtar efter till mitt rum är klart, mamma har ju sagt att vi ska göra om mitt rum, och det är så klart jäät bra men det kommer vi väll börja med i september tror jag... men just nu har jag inga möbler i mitt rum.. och det är väldigt frustrerande jag menar jag har ingenstans privat att gå till och det är riktigt jobbigt. Men när rummet är klart kommer det vara fantastiskt, jag vill ha en vägg svart, en eller kanske två väggar som är rosa, ovala hyllor över en hel vägg, en svart säng som är suuuper skön från Ikea, ett sminkbord, ett accoseariebord, och en massa små dekorations saker som gardiner, drapperier, nytt överkast, STORA ljusstakar och lite mera saker.
Jag borde lägga upp bilder på mitt rum men jag gör det imorron istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0