Sommar start

Igad gick jag för en lite mer sommrig look en den jag kört med hittills, jag ÄLSKAR jackor just nu och dom är otroligt bra att lyfta en hel outfit om du har ett par vanliga jeans och en bas topp är en snygg jacka perfekt att lyfta hela stilen med. Den här jackan köpte jag på Bikbok igår för 499 kr och jag ÄLSKAR den!
Nu ska jag börja försöka blogga lite mer också lägga ut bilder på det jag gör och sånt jag köper.. ska också lägga ut mer bilder på Facebook, och sen ska jag börja video blogga också, så jag ska börja med saker på nätet helt enkelt.. :)
Idag ska jag gå på en auditon för en reklam fiml hoppas det går bra, jag ÄLSKAR också när man får callbacks, alltså när dom ringer en och säger att dom vill att man ska komma in och provspela, det är sååå kul!

Kram Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0