Lite nya saker...

Just nu går allt väldigt bra jag har börjat gå i skolan, fick ett MVG på mitt första prov, har fått två callbacks och jag ska snart åka till Hollywood :) just det sen har jag ju börjat skriva en bok om mitt liv det kanske låter lite konstigt men dom som vet vad som hänt i mitt liv säger att dom tror att det skulle bli en bra bok :P
Sen måste jag börja ta mer bilder och lägga ut på bloggen och facebook
sen har jag ju startat en video blogg på Youtube, jag har inte lagt ut några videos än men dom kommer vara lite mer om mitt privatliv och inte som min första som är om all min shopping och min karriär, och min bloggkanal kommer vara på svenska och inte på engelska som min shoppin kanal är på. Så hoppas att ni gillar den!

Och en grej jag bara vill säga jag ääälskar min nya klass, man måste bara älska alla tjejerna!
Och alla i 8P2 ni var den bästa vanliga klassen jag NÅGONSIn gått i, så tack, ni är också bäst!

Och till alla som har det svårt, alla motgångar gör dig starkare! Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0