Slappa med mitt företag!

GUD vad jag är trött, den här veckan har varit brutal, eftersom jag missade en vecka eftersom jag var sjukt. Phu... har suttit och bara slabbat i flera timmar! Vilken lyx!!! :) men har fixat lite med mitt företag, eller faktiskt ganska mycket, så har varit lite produktiv, just nu sitter jag ju och väntar på min första order + planerar för min andra order, vilket inkluderar mycket research och jag planerar hur jag ska sälja smyckena, vart, och hur mycket dom ska kosta och sånt... lite av allt helt enkelt :)
Bilden nedanför visar mitt första inköp till företaget, vilket jag köpte på en loppmaknad där jag fick min ide att starta det här företaget! :)
HOppas ni har det jätte bra där hemma i Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blev jätteglad när jag tittade in på din blogg idag och såg att du uppdaterat. Älskar verkligen att läsa din blogg. :D
Om det inte är för mycket begärt, så skulle inte du kunna fixa en slags "En dag med Klara Gadd"-video där du vloggar så fort du får tillfälle under en hel dag och berättar vad du gör och så vidare? Det skulle vara superkul! :)

Svar: Tack :) blir verkligen glad av att höra det! Tack!Jag har funderat på att göra en sån video :) typ en klassisk "klara dag" :P, är lite osäker bara hur jag ska göra med att filma i skolan, eftersom jag är lite osäker om det är tilllåtet... får tänka lite på hur jag ska lösa det :)
Kramar Klara
Klara Gadd

2012-11-10 @ 21:10:18
Postat av: Felicia

Vad är det för företag du ska skapa? :D

Svar: smyckeföretag :) men ifall allt går bra så skulle jag vilja expandera till kläder och skor också! :) Tack för att du frågar!Kramar Klara!
Klara Gadd

2012-11-14 @ 20:34:33
URL: http://keyi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0