The BIG Move Forward

Det har hänt, det har faktiskt äntligen hänt!
Jag har fått ett callback och kommer till 95% bli påskriven av en argentur i Los Angeles!
Pocessen är igång mamma har tagit kontakt med en advokat om visum och börjat kolla lägenheter.
Jag tycker att det verkar vara för bra för att vara sant kommer inte trodet föräns vi sitter på planet och allt är packat och påskrivet.
Det är så sjukt... det här kan ju vara början till det jag alltid har drömmt om, det ÄR allt jag drömmer om!
Shit!
Jag har så svårt att tro på det!

Kommer med mer uppdateringar då och då men ni kommer få se dom mesta detaljerna i Dokumentären!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag är sååå glad för din skull!!! :D

2011-10-30 @ 14:11:27
URL: http://apieceofannika.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jösses, grattis! :D Är det tack vare hey hollywood here I come? :D

2011-10-30 @ 14:40:02
Postat av: linnea

Grattis! Gud vad du är värd det :)

Kan du inte berätta lite mer, vad innebär detta?

Längtar till dokumentären!!!!

Hur blir det med i skuggan av lasermannen om du drar till LA?

2011-10-30 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0