I need to went...

Jag har börjat försöka göra min blogg lite bättre ändrat design och försökt göra så att bilderna "poops" lite mer. DEt går framåt, hoppas att det fungerar jag skulle vilja käna pengar på att blogga med det är nog jätte svårt, man måste bli stor och det kan ta ett tag ju. Hoppas att artikeln i Julia hjälper. Mitt rekord är 25 unika läsare per dag. Är det lite?

Jag var och shoppa Julklappar idag med Annika och Clara. Det var sååå kul, dom ska snart komma över. Vi köpte julklappar till varandra men det var svårt vi behöve nästan alltid lämna någon och då kände man sig så dum eller övergiven... men men vi älskar varandra ändå ;P

Imorgon ska jag med Alexandra och shoppa, YeahY! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0