Penga kris för Tonårs Shopaholics

Jag tror att nästan alla gillar att shoppa. Men om du är som jag som värkligen äääälskar att shoppa och inte kan skaffa ett jobb eller har dåligt med pengar, det är ju ganska vanligt om man är runt 15 som jag, då kan man behöva extra pengar!
Jag kan få upp till 2300 kr per månad fast det måste jag ju jobba för. Så om du vill tjäna extrapengar gör överänskommelser med dina föräldrar att städa hela huset en gång i veckan, det gör jag och jag får 300 kr per gång och det kan ge mig 1200-1500 per månad och det är bra med pengar. Sen har jag ju förhandlat till mig hela mitt barnbidrag somär 1100 kr, och det ger mig mycket shopping glädje. 2300-2600 kr i månaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0