Landar fortfarande

Gud, nu är jag hemma i LA igen. Sorgligt men lite kul samtidigt.
Vi landade i LA ca 12 am lokaltid, och jag ägnade hela resten av söndagen åt att packa upp allt (men har fortfarande inte packat upp alla mina kläder dock är det för att jag inte har någonstans att lägga dom måste köpa mer galgar och en byro ;P)
 
Igår, Måndag, var det ingen skola så jag och mamma åkte ärenden, vilket gjorde att jag övningskörde i 2 timmar! Bra, vi köpte nya mobiler för både jag och mamma hede tappat bort våra... gener. Vi handlade mat och mer, så det var en fix dag.
 
Idag var förstadagen i skolan... dock så gick jag inte, jag vet dåligt men jag kännde mig absolut inte redo... jag vet inte varför men ALLT i mig sa jag borde verkligen inte, kan ju ha att göra med att jag är sjuk, jättetrött efter resan, lite jetlag och att jag inte känner att jag har landat här än, men ska absolut gå imorgon, såklart.
Jag pushar verkligen med mängden bagage jag tar med mig igentligen får man bara ta med sig ett stort bagage som väger 20 kg, mitt vägde 22,6, sen får man ta med ett handbagage som max får väga 10 kg, jag hade 2 st och jag är helt säker på att dom vägde över 10 kg st (ville inte äns väga dom :P)

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

skönt att du är tillbaka och att det gått bra!

jag är också sjuk.. fick precis feber. hemskt :( men men..

jag behöver prata med dig :)!
kram

Svar: Tack :) gud vad tråkigt... ja men men :PGUD! Vad har hänt?! :D ska vi prata i helgen kanske?
kramar
Klara Gadd

2013-01-08 @ 22:24:48
URL: http://josefinsdream.blogg.se
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

svar: jaa, vi pratar i helgen!
när passar bäst för dig :)?

2013-01-09 @ 16:52:11
URL: http://josefinsdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0