Att packa ett liv i en resväska



Har packat en del idag, men är absolut inte klar. Det är nu 2 veckor kvar tills vi flyttar, har haft jobbiga sissta möten med kompisar :(
Jag måste fortsätta packa och det kommer nog ta ett tag för jag måste tänka igenom det jag tar med mig NOGA. Det är absolut inte som att bara åka på semester, det jag inte packar med mig nu kan jag inte få tag i på ett halv år, det gör mig lite nervös... hur får man platts med ett helt liv i en resväska?! (+ en liten som jag ska ha som handbagage)
Hummm.... önska mig lycka till :)
Blir bara mer och mer nervös för varje timme som går!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

emelie om ÄNTLIGEN - 27 Juli 2012:


HEEEJ! Världens bästa!!
Du var med på hey hollywood here i come? Ellerhur? Är de riktigt eller är dom fake? Hoppas du lyckas i usa du är bäst!!


SVAR:
Ja jag var med i Hey Hollywood pogramet och dom är riktiga :) Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: amanda

Du kommer väl fortsätta blogga efter du flyttat? :)

2012-07-14 @ 17:35:34
Postat av: Johanna

Vad spännande! Hur kommer de sig att du flyttar?

2012-07-19 @ 10:25:42
URL: http://goteborgfamiljen.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag vill HITTA nya BLOGGAR att följa!



Därför har jag en tävling på min blogg, skriv varför just DIN blogg är värdig, lycka till! <3

2012-07-20 @ 01:16:40
URL: http://corneliaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0