Bleka tänderna

VARNING - skrämmande bilder på min mun och tänder ;P
Jag skämms nästan över att säga det men idag blekte jag tänderna, har velat och tänkt på det länge och nu kändes som ett bra tillfälle :) jag har nämligen bokat en headshot tid hos en proffs headshot fotograf så jag
äääääntligen kan börja söka roller seriöst.
Jag har ju välidigt vit hy och det gör att mina tänder ser mycket gulare ut än andras på tex foton och på film och det vill jag ju inte specielt inte när jag nu ger mig in i Hollywood branchen :)
Jag behövde sitta med bleknings"stripsen" i 2 TIMMAR!!! stoppade pads i min mun för var rädd att salivet i munnen skulle göra att strippsen lossnade ;P jag ser ju galen ut ;P
Tyckte jag fick bra resultat redan vid första användningen :) men man ska tydligen ha på dom 1 gång per dygn i 4 dagar så det blir mycket väntan :P
Tog inget foto innan men jag tror ni ser på den första bilden hur "vita" mina tänder var. :)

UNDER:



EFTER:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0