Klara Gadd - The feeling I got

ÄNTLIGEN,
kan jag lägga ut min låt! Har väntat på det här ända sedan jag spelade in den i Oktober, kommer inte ihåg det exakta datumet bara såhär, är faktiskt väldigt stolt över den, det är ju något som jag åstakommit! :)
Det här är en demo veriation, och det var meningen så jag skulle ha något att skicka till musikproducenterna som ville ha kontakt med mig på IPAS, jag är inte mixad men som ni hör är musiken det :)
Är som sagt stolt över mig själv och det är inte ofta jag är det! Jag har åstakommit en väldigt stor grej jag har en egen låt som jag har skrivit helt själv! :) förlåt om jag skryter eller om det låter som det! Men jagär glad! :)
Hoppas ni gillar den! :)
Tog lång tid och klockan är mycket men det var det värt :) hoppas bara jag orkar upp till skolan! ;P


:)

I studion med James, Oktober 2011

Jag gjorde ett litet singel omslag :) av ett av fotona från IPAS


Kommentarer
Postat av: Alice

Älskar låten! Grymt bra! :D

2012-04-24 @ 07:22:47
Postat av: Nellie

men grymt bra!! Det är sånna här röster som är så jävla inne nu också, så kör hårt nu!! :)

2012-04-24 @ 16:15:38
Postat av: Carina

-Lovade ju att aldrig kliva in o kommentera på din sida, gumman. MEN, nu bryter jag löftet :-)

Följt dig hela tiden som du vet och nu känner jag att jag måste lämna en liten kommentar. BRAVO!!!! Kanon! Du har en mkt fin o egen röst och tror att denna låt är ett bra grundmaterial att arbeta vidare med. :-)Minns bara att också fullfölja dina planer kring studier! -sa den tjatiga gamla läraren.. Kram o lycka till! Håll kontakt.

2012-04-26 @ 20:53:46
Postat av: amanda

Jätte bra låt!

2012-04-28 @ 11:06:39
URL: http://amandawendy.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jättebra låt! :)

Har du några tips på hur man ska gå till väga för att skriva en bra låt? Och hur man övar upp sin sångröst?

2012-05-07 @ 18:22:00
URL: http://keyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0