En riktigt BRA kväll

Hej idag hade jag en SKIT BRA kväll först hade jag äntligen producent mötet, och efter det gick jag på utställningen av grimarsch fotona.

På mötet fick jag mycket information om filmen jag var sååå glad att jag fick. Jag kommer tillexempel få manuset nästa vecka! :D och vi kommer ha repitasioner ända tills filminspelningen som börjar mars och slutar april det är i alla fall planerat så. Jag har inte skrivit på några papper än MEN jag fick reda på att filmen kommer att gå på bio, den kommer ut i november nästa år och att jag kommer vara med mer än jag trodde! YEAHY! Jag är så glad att jag bara vill hoppa och skrika!

Sen åkte vi (jag och mamma) vidare till galleriet som skulle ha bilderna från fotoshootet jag gjorde för ett tag sen. det var inte helt garanterat att min bild skulle komma med men vi åkte dit ändå, och den VAR med! Haha men man såg ju inte så bra ut :P efter som hela poängen var att bli fångad i ett ögonblick där man typ blinkade eller gjode något konstigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0