Min första dricks!

Jag vet att jag nästan bara har klagat på min prao, men det är faktiskt inte så illa, alla är väldit snälla och idag fick jag min första dricks! 20kr! Jag fick den av en otroligt trevlig kvinna som satt på cafeet ganska länge och när jag började städa så började vi prata. Vi pratade om att jag var en slav :P haha och annat med praoen, skolan, utbildning, framtidsplaner, cafeet och hur man skulle kunna få in mer kunder. Jag ville prata med henne mer men jag behövde jobba... jag hoppas hon kommer tillbaka, och sen när hon gick där ifrån sa hon "jag lämnade något till dig" och det var den här lappen och en 20 kr sedel. Jag fick nästan lite dåligt samvete för jag hade sagt att jag inte fick något betalt för det här jobbet... men men jag blev glad i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0