Karriären rullar på

Min karriär går otroligt bra, mycket fortare och bättre än jag någonsin kunnat hoppas på. Jag vill komma mycket längre, men det här är en bra start! Som samtalet igår! Jag har kontakt med en skivproducent!!! Hon upptäckte bland annat Molly Salden. Shit jag vet fast det var faktist min mamma som fick tag i honom, vi kommer troligtvis planera ett möte om två veckor med dom. Det är ABSOLUT inte säkert att det kommer bli något men det är en skit rolig chans ju.

jag älskar att jag har en så bra början på min karriär men man kan inte göra allt så jag har faktist prioreterat min karriär och betyg. Så kompisar har blivit lite undan knuffade. Jag har otroligt dåligt samvete för det. Men vet ni va, kompisar som är sanna vänner är suportrande, jag har världens bästa kompisar och vill bara säga tack för att ni är så sanna, snälla, ärliga, omtänksamma och helt underbara. Tack!
Livet är för kort att slösa bort på falska personer!


Kommentarer
Postat av: Annika

aww! så gölligt sagt!! <33333!!

2010-11-08 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0