Bella & Tyra Show - Bloggvärlden

Har börjat kolla på Bella & Tyra show och som du troligtvis vis vet handlar om bloggar, och jag har fått en mycket bättre insyn i blogg-världen. Det värkar vara som en klass med bara fjortistjejer och gaykillar som alla hatar varandra och är avundsjuka på varandra. Och jag tycker värkligen att normalare tjejer borde börja blogga jag menar nu handlar alla populära bloggar om att gå ut och dricka och vad folk shoppat, fast det är väll det folk vill läsa om antar jag... eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: tjejen94

Jag vet en rätt känd blogg om en kille som inte dricker och inte är gay. Han bloggar om mode och musik på kanal 5.



kanal5.se/andreaswijk



för övrigt så känner du inte mig.

Jag är kompis med en tjej i din förra skola.

2010-05-21 @ 01:04:02
URL: http://haringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0