svar

Yasmine om svar:
Jag hatar inte dig. Ge det tid, det brukar ta ett tag att bli en i gänget och försök att inte ta någonting personligt.

Svar: tack yasmine, håller på att lära mig att inte ta åt mig saker, men det är svårt, något jag behöver bli bättre på, men det hjälper att tänka att alla som man är sura på är bitchar ;P inte för att jag tycker att ni är bitchar, visst alla kan vara bitchiga ibland, men ni i klassen är väldigt personliga och är väldigt svårt att inte tycka om er... bara så att ni vet
och till Alexandra, förlåt att jag skriv sådär till dig, men du måste förstå att din komentar gjorde mig sur. och när jag blir sur försöker jag såra personen jag är sur på (inte någon bra vana...)

Kommentarer
Postat av: Ajat

Förlåt att jag skrev det klara det var inte meningen :) förlåt

2010-06-08 @ 08:39:35
Postat av: alexandra

smart.

2010-06-08 @ 11:47:55
Postat av: Yasmine

Fuck you Alexandra, jag talade för mig själv.

2010-06-08 @ 21:02:44
Postat av: saaaaaaaaandra

haha jag fattaaaaaaaaar ingenting?

e du arg på alexandra Yasmine?

2010-06-09 @ 08:13:06
URL: http://skhha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0