svar

Yasmine om svar:
Det är inte direkt så att stadsteatern tar in skådespelare utefter om man röker eller inte. Dessutom bryr sig Alexandra mer om sin framtid än vad du gör eftersom att hon iallafall går till skolan.
+ Du kan inte veta om du har större chans än henne till att få rollen eftersom att Alexandra inte ens har sökt. Vad betyder "såna bilder" förresten?

Svar: Har jag sagt att dom gör det eller? Okej det kanske hon gör jag sa det för att jag va sur för det hon skrev till mig! Och jag menade att jag har större chans än henne efterson jag sökte, jag har ju ingen aning om hon kan skådespela. Jag menar såna bilder dör hon sitter och röker..
varför blir alla så sura för det här? är Alexandra sur på mig för det här eller?

Kommentarer
Postat av: Ajat

Bra sagt Yasmine det för Alexandra är en av oss !!

2010-06-06 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0