Raport fran USA

okej jag kan inte skriva dom tre sissta bokstaverna sa det har inlagget kommer kanske bli lite svart att forsta :P
jag ar i USA i alla fall imorgon ar min forsta lektion pa Barbizon, kan beratta mer om det sen, men jog kommer komma hem i slutet av juli tror jag... efter som jag ska ga pa Barbizon. Barbizon ar foresten en skadespelar, modell, dans och sang skola. Jag var i lobbyn pa hotellet i LA och skulle gora mina CV for agenterna, nar en "dam" kom fram till mig, hon var en san dar som soker nya talanger, och tycket att jag hade ett intresant och ovanligt utseende och sa att dom skulle vilja ha mig som en modell. Det tyckte jag var kanstigt sa jag fragade henne "tycker du inte att jag ar for tjock for att vara modell?(fast pa engelska)" och hon sa "du tanker nog pa dom dar high-fashion showerna, men vi gor med norlmala manniskor ocksa" och jag blev jatte glad, saklart. Sen bjod hon in mig tillen wokrshop pa sondagen. Jag och mamma kom dit pa sondagen (fast det var otroligt svart att hitta i LA city) men i alla fall, vi kom fram och fick skriva lite papper om mig och sen fick vi komma in i ett stort koferansrum och en kvinna pratade i typ... lange... om showbiss branschen och vad dom skulle lara oss pa den skolan (for Barbizon ar kurser som man gar, dom har lart ut till kanda personer) och sen fick vi ga med en kille och lasa repliker och sen blev vi sickade till Brabizons talangscoter (jag tror det kallas sa va?) jag och mamma fick drata med en dam som hette Peggy, hon var elegant och maste varit minst over 50... det var tydligen lite problem att jag bodde i sverige, saklart eftersom kursen ar ju i USA. Men nar vi hade fatt fram till dom att min kusian (Eja) bor i USA och att vi skulle gora valdigt mycket for att fa det att funka, da blev jag antagen DIREKT vilket var valldigt stort eftersom dom tar dit folk som soker och sen maste dom tanka pa vilka dom villa ha. Men mig tog dom ut dirket :D jag kanner mig sa smickrad! hehe, och Peggy sa till mig "you going to make me look good" (alltsa i USA ar det valdigt viktigt att man gor ett bra jobb pa sitt jobb for det ar da man blir befodrad eller far mer lon) Hihi jag var saaa glade efter det.
Sen bilade vi upp till Seattle dar min kusin bor, och fragade dom om jag kunde bo hos dom en manad och det gick bra, men pappa kommer hit pa fredag och da ska jag bo med honom (just det mamma akte hem nar vi kom till Eja, har varit hos dom i mer an en vecka nu..) men det ska bli sa kul jag ska ga deras Modell och Skadespelar pogram, det fanns dans och sang ocksa men man fick typ det dom valde at en och det som jag valde och jag valde skadespelarkursen.
Men det ar var som har hant i alla fall, och har i Seattle fyller Eja ar och det ar typ mellen 30-40 grader och har varit det i ett par dagar det ar absolut outhardligt pa natterna... annars ser Seattle ut som typ Sverige fast dom har myckt storre vagar!
Synd att skolan borjar om en manad... men men

Just det ska fa reda pa om jag far en roll i den kommande filmen "I skuggan av laser mannen" i slutet av Juli!!!!! IIIIII jag ar sa spand och dom ringde mig och sa "du ligger javligt bra till" :D :D :D IIIIII igen! later hur bra som hallst!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har köpt en fuskpäls av mig, men inte hämtat ut paketet. Varför? Nu har den kommit i retur till mig och jag måste betala för att lösa ut paketet. Jag har mailat dig utan att få något svar. Mkt märkligt allt detta....

2010-07-29 @ 13:09:57
URL: http://annakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0