School, school och mera school

Pust... Jag är helt slut, jag har nu varit riktigt rejält sjuk i en vecka men jag har varit tvungen att gå i skolan ändå för jag har 6 frånvaron i varje klass och om jag når 7 så kan tydligen mina lärare underkänna mig bara för frånvaron, jävligt dum regel om ni frågar mig. Dess utom har dom två senaste veckorna varit dom mest stressiga i skolan under hela året, jag har haft 5 final projekt att göra och behövt plugga till vanliga prov... Och den här veckan är det finals... Lärarna här i USA och skolan är inte bra på planering...
Jag har finals i per 1 och 3 på onsdag, 2 och 4 på torsdag, och 5 och 6 på fredag, varje prov är i två timmar och är i princip sett på allt vi har läst i ämnet under hela året... Är i stort sätt bara nervös över US History och Spanska finalsen för det är mycket att plugga och i Historian måste vi dessutom förutom provet skriva en uppsatts om en civil rights movement. Båda dom proven är på fredag min 5 och 6 period så jag har i alla fall lite tid på mig att plugga!
Jag har nu suttit i bokstavligen 4 timmar varje dag i två veckor och pluggat och jobbat på projekt... Det sorgliga är att jag inte överdriver... Jag orkar inte mer!!!

Nu i helgen fick jag också reda på ett par jobbiga nyheter... Vilket betyder att jag inte kommer åka hem den 3 juni utan troligtvis den 13 juni... Berättar mer om det senare.
Jag vill så sjukt gärna bara åka hem, längtar så mycket efter min familj och kompisar!

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Emilija

Hei e p ferie i LA huse mit er i Anaheim

2014-08-13 @ 01:30:13
URL: http://Emilija.Elliot.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0