One done, two to go!

Idag hade jag finals i matte och dans, det gick inte lika bra sim jag trodde... På matten dök det upp saker jag inte hade hört talas om men det är våran matte lärare känd för att han aldrig lär ut någonting och säger aldrig vad man behöver lära sig... Ja... Vissa amerikanska lärare asså...
Sen var det ett skriftligt dans prov vilket jag inte pluggade så mycket inför så fastnade lite på det, önskar jag pluggat mer men jag har ett starkt A i dans och gjorde ett riktigt bra jobb på dom två final projekts så jag är inte så orolig.
Imorgon har jag engelska och Health, engelskan har jag redan redovisat mitt final project och vi har ingen skrivning, så det är riktigt skönt! Och i Health har jag bara en redovisning av mitt final project vilket jag gjorde om Heroin, och jag kan all info bra så är inte nervös.
Dock är jag SKIT nervös över mina finals på fredag US History och spanska. I US History är det sjukt mycket info att komma ihåg för provet och sen har vi en skrivning om ett specifikt civil rigthts movement vilket jag valde kvinnors rösträtt. I spanskan har vi en hör övnings del i vilket jag kommer faila i så sjukt hårt... Jag är skit dålig på det, och sen har vi ett test på allt under den här terminen... Jag dör!
I Sverige var proven väldigt mycket om själva konceptet medan här i USA är det så sjukt mycket dum små info man måste memorera och det gör att allt är svårare att komma ihåg efteråt...
Snart lov i alla fall!
Ledsen dock för många kompisar i skolan startar college nästa år och jag måste stanna ännu ett år i high school gör att ha tagit alla kurser man måste ha tagit för att gå ut, graduate.
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0