Finals: two to go!

Dagens finals gick bra, eller rättare sagt presentationer. I engelskan hade jag redan presenterat så tog bara notes på dom andras projekt och i Health gick presentationen bra fick ett 40/40 och kommentaren "excellent". Men är så sjukt nervös över mina finals imorgon, US History och spanska, det är dom svåraste ämnena. En kompis som tar samma kurs med samma lärare i spanska sa att det var lätt, men tror hon är väldigt bra i spanska så vet inte om jag kan förlita mig på det... I Historian är det så sjukt mycket att memorera men tror jag har ganska bra koll nu, men infot om vad dom senaste 6 presidenterna gjorde och deras lagar och vad som hände under deras tjänst är jag lite förvirrad över... Och det är bara en liten del av the US History final... Vill bara vara över med allt!
Önska mig lycka till imorgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna Kellander

ett stoort LYCKA TILL. Har läst din blogg väldigt länge men inte kommenterat så mycket men nu ska jag ändra på det :). Hoppas US history går bra!

2014-05-30 @ 13:10:44
URL: http://johannakellander.blogg.se/
Postat av: Ninne

Hej
Nästa gång du reser skaffa vakuumpåsar du får så mycket plats
Finns med dammsuggare eller utan för resan

2014-05-31 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0