Värsta 3 dagarna någonsin

Usch har haft 3 fruktansvärda dagar sen jag åkte från Sverige , missade ett flyg för att jag var tvungen att byta flygplats i England. Sen tappade jag bort min mobil + alla mina kort som låg i fodralet! Dock hittade jag den i sista minuten och han med planet till LA! Sen när jag kom hem kl 2 mitt på natten i LA så fann jag min nya lägenhet helt olåst och proppfull av möbler, man kunde knappt röra sig i lägenheten, och jag överdriver inte. Och inte nog med det min mobil funkade inte, det fans ingen kyl i lägenheten och internet fungerade inte. Och killen som skulle komma och fixa internet och tv kom aldrig och nästa tid var på FREDAG!!! Så jag sitter på starbucks och fixar allt jag behöver fixa på nätet... Pust... Kommer berätta mer och mer detaljer i en videoblogg sen... Känner att jag behöver få ut min frustration!
Och jag börjar i skolan imorgon... Toppen...
Hoppas in har det bra i Sverige i alla fall!


Kommentarer
Postat av: HOLLYWOOD DREAM

Låter inte som några bra dagar! Hoppas du får mer lycka snart!!

2014-01-14 @ 18:08:04
URL: http://hollywooddream.blogg.se
Postat av: felicity

hej! jag skulle jätte vilja flytta till usa och gå på high school o la men hur gick det till! kan du berätta hur du kunde flytta till usa har du Green Card eller? jättesnällt om du svarade

2014-01-19 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0