Senaste dagarna

Tänkte skriva en liten sammanfattning om dom senaste dagarna.

I fredags tänkte jag göra en videoblogg hade 2 auditions eller egentligen bara en. Den första var ett callback från en ProActiv undersökning som kan leda till en reklam, jag ska använda proactiv Xout 2 gånger om dagen morgon och kväll i tre månader och videoblogga om det en gång i veckan. Får 200 dollar i månaden för det plus gratis produkter! :) och det kan leda till att man får vara med i en reklamfilm och då tjänar man ju ännu mer :)

Efter det skyndade jag iväg för att skriva ut nya headshots (jag hade inga kvar) på ett ställe som jag hörde om från en kille jag träffade på fedex. Jag Skrev alltid ut mina headshots där MEN dom kostade 5 dollar STYCK! Och killen sa att det var mycket och rekommenderade ett ställe som heter PIXELS som ligger på Melrose. Man får mängd rabatt där så jag skrev ut 50, et blev 69 dollar med taxes och allt... lite besviken på hur dom blev skurna MEN dom var billiga så det var väll inte hela världen.

Efter det hade jag SKIT brottom till min andra audition, det gick ganska dåligt eftersom jag inte hade någon tid att förbereda mig... och jag hade inget resume med mig för dom kunde inte skriva ut det på de stället... men men

Sen gick jag och shoppade lite på Victorias Secret :) kanske gör en Haul!

Och idag så gick jag på bio på 3rd, Devils Due, med två kompisar från skolan. Den var läskig... men mer äcklig och obehaglig. Men det var kul! :)

Provade också att göra Jelly en klassisk amerikansk grej... hade aldrig smakat det förut så var nyfiken på hur det smakade... det var väll okej men verkligen inte det godaste jag smakat...

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0