För upptagen för att känna jordbävningar?

Det senaste inlägget som jag försökte publicera saknade text... det var inte villigt... jag vet inte vad som hände med det jag skrev, försökte mobilblogga, och det suger tydligen.
Men i alla fall jag har fullt upp som vanligt, inget nytt där, jag kommer fortsätta vara off tills i mitten-slutet av nästa vecka. Jag har 3 videobloggar som jag inte har klippt klart än... som kommer! :)
Ska skriva en liten snabb sammanfattning om vad som pågår!
Har 2 skådisjobb som är under inspelning, har mycket att berätta om dom. Är båda projekt som är startup projekt och piloter! Och spelar svensk i båda :P haha, ännu ett bevis på att jag behöver träna bort min svenska dialekt!
Skolan går okej, dock otroligt mycket och göra. Jag hatar min matte lärare, han är den värsta läraren jag NÅGONSIN haft, jag ska berätta om det nån annan gång om argumenten jag har haft med honom!
Det är också mycket info inför collage... om hur det fungerar med att söka och sånt, dock så tycker jag att alla som försöker hjälpa en berättar om helt fel saker, inte om hur ansökan fungerar utan om vad man borde söka till för skolor.. och det är ett stort FAIL att söka till ett Community Collage och dom ända jobben som är bra är som doktor eller advokat för det är det ända som betyder att du har lyckats... herregud då är väll i princip sätt hela världen misslyckad...
Vi har haft 2 jordbävningar här... jag kände ingen av dom! VARFÖR? Det kanske låter knäppt men jag vill vara med om i alla fall en, inte en farlig, men jag vill veta hur det känns. Tror anledningen varför jag inte kände dom var för att jag bor i ett område som är ganska säkert för jordbävningar och under en av dom sov jag...
Sen så en grej jag försökte skriva om in det förra inlägget var att jag saknar mina kompisar i Sverige! Jag känner att väldigt många personer här är bara schysta om dom känner att dom kan få ut något av det. Jag gillar verkligen inte det, men det är så samhället här fungerar. Du är mer värd om du är snygg, har pengar, makt eller är känd. Som sagt LA är ytligt... Jag har väldigt bra vänner i Sverige, dom får mig att överväga att flytta hem till Sverige igen väldigt ofta, speciellt innan lov och efter lov när jag har varit hemma i Sverige. Jag kallar både Sverige och LA hem... men jag antar att det bättre att ha 2 hem den inget!
+ Hade ett photoshoot för nya headshots som jag blev castad för på CastingNetworks, det var kul!
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige! :)
 

Kommentarer
Postat av: Noora

Hej klara, jag hittade din blogg idag och jag tycker du är skit häftig! Men en fråga? Hur kunde du flytta till usa? Man måste ju betala typ 6 mille för att få ett green card vad jag har hört.... Jag är 14 bast och vill så gärna flytta till LA. Min mamma vill också men pluggar nu. Så snälla, kan du inte skriva ett inlägg om hur du lyckades flytta. Min strösta dröm!!!!

2014-04-06 @ 23:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0