Spirits Within Chloe Inspelning

Var på en inspelning för en film som heter Spirits Within Chloe, jag var en av statisterna i en fotbollsmatch blev dock en av dom featured statisterna :) filmen kommer gå på kanalen LifeTime vilket är en stor kanal här i USA.
Jag tjänade 64 dollar för hela dagen vilket var från 8-18, tjejerna jag träffade där var väldigt snälla inte som väldigt många jag träffat på andra inspelningar som har varit väldigt ignoranta och egenkära, så det var väldigt kul. Inte bara för att personerna där var snälla men för att det inte var så mycket väntan. Hela dagen gick ut på att spela in fotbolls scenen och jag och dom andra blåa tjejerna blev i princip använda och fick jobba hela tiden vilket var kul så man slapp vänta + att dom använde mig till closeup scener.
Dock så blev jag nästan utkickade från inspelningen eftersom jag glömde och ta med mitt working permit (vilket man behöver ha för att få jobba här), men killen som tog hand om alla release forms ignorerade det eller glömde bort det, så jag kunde stanna! :) 
Det var 2 stycken kända skådespelerskor på inspelningen Jennifer, som spelar bästa kompisen till huvudpersonen i Wizards of Waverly Place och tjejen som spelar Mona i Pretty Little Liars. Oroade mig lite för inspelningen eftersom jag skippade skolan för att åka på den :) men det var det värt! Kände mig så dum för jag råkade fälla hon Jennifer och hon ramlade ganska rejält på magen... och dom bakom kameran verkade lite arga :P men hon var verkligen jättesnäll och vi pratade en hel del. Dom hade också stunt personer där för att dom skulle göra en avancerad fällning! Det var jättecoolt! Vill nästan bli en stunt person efter det! :)dom gjorde värsta kullebyttan i lyften och en av stunt personerna hoppade på den andra så att hon ramlade! Det såg så kul ut!

Kommentarer
Postat av: HOLLYWOOD DREAM

Ser jätte kul ut! Kan tänka mig att hon Jennifer är väldigt snäll och trevlig!

2013-11-20 @ 11:41:54
URL: http://hollywooddream.blogg.se
Postat av: tuva stener

Hej Klara! Hittade precis din blogg, och åh så glad jag är över det! Den är SÅ najs. Jag flyttade också till usa 2011, fast bara för ett år, som utbytesstudent, till Seattle. Ska åka tillbaka fast till Santa Monica, nästa höst så är så sjuukt pepp på det. Visste inte ens att man kan göra som du gör, att du själv började på high school, så otroligt GRYMT gjort av dig! Hur gör du efter graduation, ska du jobba eller har du tänkt börja på college? kram!

2013-11-24 @ 00:31:18
URL: http://dreamsunlimited.blogg.se
Postat av: sanna

Hur lyckades ni flytta till usa?
Ska ju vara så himla svårt att få stanna där osv:)
Berätta gärna så detaljerat du kan:)

2013-11-27 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0