Min intervju i P3 - På golvet i Hollywood

Här är intervjun jag gjorde med P3. Tyckte den var väldigt bra :) gillar hur Sverige gör grejor dom överdriver inte allt, dock så blev ju väldigt mycket av det jag sa bortklippt eftersom intervjun tog lite över en timme, men tyckte inte att dom klippte intervjun så att sanningen blev twistad, men det är ju väldigt mycket mer info bakom allt vi pratade om. Gillade också intervjun för oftast så delar jag ju bara med mig av det som jag tror att ni tycker är kul att se som inspelningar och äventyr :P och inte alla vardagsgrejor och nedgångar, så det var bra att dom inte bara ville visa upp allt bra i intervjun, dock var det ju så jag fick intervjun för att jag berättade i ett mail hur oglamoröst Hollywood egentligen är.

Kommentarer
Postat av: HOLLYWOOD DREAM

Jätte intressant och bra intervju!

2013-11-16 @ 16:59:45
URL: http://hollywooddream.blogg.se
Postat av: josefin

hur tog du körkort i LA? trodde inte man fick det om man inte är amerikansk medborgare? tacksam för svar :)

2013-11-19 @ 15:57:53
Postat av: Frida

Hej! Om jag åker till LA kan jag då gå på auditions utan att ha en agent där eller måste man ha det först?:)

2013-11-19 @ 18:03:51
URL: http://fridamoisiola.blogg.se
Postat av: Annie

Hej! Hur fick du greencard? Eller om du inte har det, hur går det att bo i LA och sådär? Varför valde du just LA och inte NY? Du är min förebild!! Väldigt tacksam för svar! :-)

2013-11-25 @ 18:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0