Inspelning och auditiondag!

Från Lördagen den 26 oktober, först åkta jag på en inspelning för en musikvideo "Dimonds in the club" var en av dom 2 huvud dansarna, det var väldigt kul, fick troligtvis mer face time än jag trodde jag skulle få. Sen efter det så skyndade jag mig till två auditions... :p ja ni kan ju kola på klippet istället!
 
Hoppas att ni gillar videobloggarna! Jag gillar personligen videobloggar mer eftersom det känns mer intimt och roligt och mer verkligt, älskar att kolla på andras videobloggar så hoppas att ni tycker att det är ok att jag inte bloggar så mycket men lägger upp videobloggar lite då och då istället! :)
 
Har börjat läsa kommentarer :P har inte vågat göra det så mycket tidigare, och jag måste säga tack! Tack för att ni är intresserade av vad jag gör och att ni inte är elaka :) Ska bli bättre på batt svara men funderar om det är bättre att svara i ett inlägg eller i en video...
 
Tack så mycket alla ni som kollar och läser uppskattar det jätte mycket :)
 

Kommentarer
Postat av: Minne

Hur fick du arbetsvisum i USA? :) åker till LA nästa år och tänkte kolla om det finns några jobbmöjligheter, några tips?

2013-11-09 @ 09:40:39
Postat av: HOLLYWOOD DREAM

Ja, det är jätte kul när du gör videobloggar! :)
Grattis till rollen!!

2013-11-09 @ 12:46:11
URL: http://hollywooddream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0