Schools out! Well in a week...

Det är näst sista veckan i high school och jag är helt slut. Det är quiet week i skolan just nu,vilket betyder att lärarna inte ska ge oss några läxor så vi kan plugga inför våra finals, men dom gör det ändå. Hade ett unit biologi prov i förrgår, ett unit test i historia igår och ett map test imorgon över alla stater i USA + har haft en massa inlämningar i engelskan... Jag behöver desperat ett LÅNGT sommarlov. Jag vet inte om jag berättade att jag hade tänkt att spendera hela sommaren i Sverige förut men tror det blir halva sommarlovet i Sverige och resten i LA. Jag vill ha ett tag att bara njuta av LA och ta det lugnt här och göra saker som jag aldrig får göra under vanliga veckor. Hade tänkt skaffa så många skådespelar jobb som möjligt, jobba med mitt företag och försöka få det att rulla igång och bara njuta av att vara här åka till en massa olika ställen och så. Min mamma kommer åka hem och jobba över sommaren men min bror och kanske pappa kommer hit, det skulle vara jättekul! Men just nu kan jag inte vänta förena jag sitter på på planet till Sverige :)
(Bilden är från ett av tjejernas badrum på Pali High)
Ps det här inlägget skulle upp i torsdags men det gick ej...


Kommentarer
Postat av: Jennica

Hur går det med företaget?
I ett inlägg för ett tag sen skrev du, ha det så bra där hemma u Sverige (eller nånting liknande) Tycker du att Sverige fortfarande är ditt "hem" eller känns LA mer som hemma? Haha konstig fråga, hoppas du fattar vad jag menade :p

2013-05-26 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0