På LA äventyr

Har varit några stressiga dagar... Bilen har gått sönder IGEN! Så jag missade en audition på lördagen och ett heldagsjobb på söndagen... Köp aldrig något begagnat! Men men har ett fotojobb för ett skivalbums omslag nästa lördag och en till heldags inspelning på söndag för samma kortfilm som jag skulle på den här söndagen. Dom var väldigt förstående när jag ställde in och sa att min bil var sönder... Kanske händer ofta här och jag var ju bara en statist men kände mig dum för dom hade bara 5 st...
Men jag var istället på en audition igår för en kristen mobbningsfilm, som gick dåligt, tog bussen till Hollywood, och jag tror jag har förstått mer hur Metro systemet fungerar här! I'm awesome! ;p sen mötte jag Josefin, som är här och hälsar på från Sverige, på third st och gick ut på piren och åt.
Det är väldigt kul, även fast jag inte får betalt och inte har haft några repliker, så har jag fortfarande börjat bli anställd! :) känns skönt att få komma ut och jobba!
+ jag är jätte stolt! Det här är mitt första blogginlägg från mobilen! I'm going high tech :p och kan blogga mycket lättare nu!
Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0